Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-14, 14:02   #1
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Finland
Inlägg: 98
Sharp$: 823
Standard

Fantasy match hockey


KalPa-TPS 1. Odds 1,85 på Nordicbet.

Detta är speltypen fantasy most scoring mellan KalPa som möter HPK hemma och TPS som möter JYP borta. Enligt mig är detta överodds, för KalPa och JYP är ligans bästa hemmalag. Visst, det är semifinal och väntas bli tighta matcher, men detta odds måste jag bara gå in på. 5/10 units sätter jag på denna match.

Lycka till ni som ryggar.
Blixt Gordon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 14:15   #2
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Inte för att gnälla, men det är en väldigt kortfattad historia för att kallas rek, snarare ett spelförslag. För mig som inte är insatt i hockey (men gärna tittar in här för att hitta intressanta rekar) säger detta nada, speciellt då det är en fantasy match.

Vill inte leka besserwisser, mer bara få fram att jag personligen hade uppskattat om det fanns mer info än så här

Lycka till med spelet iaf!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 14:55   #3
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Finland
Inlägg: 98
Sharp$: 823
Standard

Jag vet att det var lite info, men hemmalagens styrka tror jag kommer att avgöra här. Som jag skrev är både KalPa och JYP väldigt starka hemma. Svårt att motivera en fantasy match på samma sätt som en vanlig. Min värdering på denna är ca 1,60
Blixt Gordon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 16:11   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 35
Sharp$: 20
Standard

Vad är en Fantasy Match?
eightynine är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 16:18   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Det handlar om E-gaming antar jag jag, där spelare runtom i världen coachar sina egna lag och köper in spelare. Nu tycker jag att lagens namn låter rätt officiellt så jag vet inte om dom tvingas ta riktiga namn eller om dom faktiskt heter så.


Jag tycker det ska bli skoj om det blir mer populärt men det kommer nog bli en hel del läggmatcher och fusk tyvärr.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 16:19   #6
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eightynine Visa inlägg
Vad är en Fantasy Match?
Tänk dig att följande matcher spelas ...

Arsenal - Aston Villa
Chelsea - Blackburn

Det är två fristående matcher men du kan spela på en Fantasy Match mellan Arsenal och Chelsea.

Det fungerar som så här att om resultaten i ovanstående matcher blir enligt följande...

Arsenal - Aston Villa: 2-0
Chelsea - Blackburn: 3-0

Då har resultatet i Fantasy matchen mellan Chelsea och Arsenal blivit 3-2 till Chelsea....
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 16:20   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Det handlar om E-gaming antar jag jag, där spelare runtom i världen coachar sina egna lag och köper in spelare. Nu tycker jag att lagens namn låter rätt officiellt så jag vet inte om dom tvingas ta riktiga namn eller om dom faktiskt heter så.


Jag tycker det ska bli skoj om det blir mer populärt men det kommer nog bli en hel del läggmatcher och fusk tyvärr.
Inga spel, mål från två lag som spelar olika matcher som räknas mor varandra. Se exemplet från method.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 16:27   #8
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Inga spel, mål från två lag som spelar olika matcher som räknas mor varandra. Se exemplet från method.

Aha, låter ju sjukt osexigt : /
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 16:28   #9
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Aha, låter ju sjukt osexigt : /
Maybe, MEN, som knepig spelform med 4 variabler (lag) inblandade kan man kanske hitta fördelar mot bolagen.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 17:32   #10
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Finland
Inlägg: 98
Sharp$: 823
Standard

Spelformen är rätt intressant tycker jag och personligen har jag +48 units på denna spelform. Fördelar mot spelbolagen finns nu som då. Dagen objekt har börjat bra, KalPa har gjort 3 mål och TPS 0.
Blixt Gordon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td